Sunday, November 28, 2010

Majlis Graduasi 2010


SMK Sultan Sulaiman telah mengadakan majlis graduasi yang melibatkan pelajar-pelajar yang berpotensi cemerlang SPM dan STPM. Pemilihan pelajar adalah berdasarkan peperiksaan percubaan 2010. Majlis kali ini melibatkan seramai 267 orang pelajar SPM dan 45 orang pelajar STPM.


Penjual Cenderamata dalam kalangan pelajar

Objektif utama Majlis Graduasi ini adalah sebagai motivasi kepada semua pelajar khususnya pelajar-pelajar SPM dan STPM dan galakan kepada pelajar-pelajar tingkatan empat dan enam bawah untuk berusaha mencapai kecemerlangan dan tersenarai dalam majlis-majlis graduasi akan datang.

Sambutan begitu hangat sekali, nampaknya semua pelajar membawa keluarga masing-masing untuk sama-sama meraikan kemeriahan kejayaan yang telah dikecapi dalam peperiksaan percubaan 2010.


Barisan Pendidik SS

Majlis ini telah diadakan di Taman Tamadun Islam(TTI). Dahulu kawasan Taman Tamadun Islam merupakan tempat Jubah Hitam mencari ketam batu untuk dibuat "belaga" tetapi sekarang tak sangka pula TTI menjadi begitu gah dan tersohor diperingkat negara dan antarabangsa. Itulah kudrat dan iradat Allah S.W.T

Dewan Besar TTI

1 comment:

nasidagang said...

Syukur,Terengganu terus makmur