Friday, July 9, 2010

Benchmarking


Ketua Sektor Jaminan Kualiti menyampaikan cenderamata kepada Pengetua JUSA

Sektor Pengurusan akademik, JPNT dengan kerjasama Kerajaan Negeri Terengganu telah melaksanakan program benchmarking sebagai sebahagian dari usaha ke arah meningkatkan kecemerlangan institusi pendidikan negeri selari dengan hasrat Kerajaan Negeri Terengganu untuk menzahirkan "Terengganu Anjung Ilmu". Program ini juga bertujuan untuk memberi pendedahan serta perkongsian ilmu dan maklumat kepada sekolah-sekolah terpilih untuk merealisasikan Sekolah Berprestasi Tinggi di negeri Terengganu.

Program ini bermula pada 4 - 6 Julai 2010. Sekolah yang dipilih ialah SMK Aminuddin Baki dan Kolej Islam Sultan Ahmad Shah (KISAS). Rombongan ini juga turut disertai oleh semua ketua sektor, semua Pegawai Pelajaran Daerah, Sebahagian besar pegawai di JPNT serta beberapa buah sekolah yang berpotensi untuk dicalonkan sebagai Sekolah Berprestasi Tinggi termasuk SMK. Sultan Sulaiman.


JH bersama Pengetua JUSA


JH bersama Pegawai Tatatertib JPNT Terengganu


Bergambar kenangan dengan Pengetua KISAS

Mudah-mudahan segala ilmu dan teknik pengurusan di sekolah terbabit akan dapat diaplikasi ke sekolah SMK Sultan Sulaiman dan seterusnya dapat menobatkan SMK Sultan Sulaiman sebuah sekolah Berprestasi Tinggi di Terengganu suatu hari nanti. InsyaAllah!

1 comment:

nasidagang said...

JH bergambar dgn pegawai tatatertib tu..bukan namanya Mohd Embong ke?guru SMK SUltan Ahmad?