Wednesday, October 8, 2008

Pengumuman menggemparkan

Bagaikan halilintar menyentap jantung hati penyokong Pak Lah apabila suatu pengumuman telah dibuat pada petang tadi dengan tidak mempertahankan jawatan tertinggi parti (presiden) dalam pemilihan kali ini. Beliau juga akan melepaskan jawatan perdana menteri dan menyerahkan kuasa kepada timbalannya pada bulan Mac apabila Datuk Seri Najib Razak dipilih sebagai presiden baru parti itu.

Keputusan perdana menteri itu, yang diumumkan dalam taklimat Dewan Tertinggi BN petang ini sudah dijangka sejak keputusan terbaru mesyuarat tergempar Majlis Tertinggi (MT) bulan lepas.

Mesyuarat Dewan Tertinggi BN itu bermula selepas jam 3.30 petang.
Abdullah pada awalnya, dijadual melepaskan jawatan tertinggi Umno dan jawatan perdana menteri pada pertengahan 2010. Teringat juga jasa2 Pak Lah dalam memberi bonus dan juga menaikkan harga rokok. Semoga penggantinya akan lebih prihatin akan masalah rakyat

1 comment:

Pakwar said...

those who laugh last, laugh best. mari kita tengok siapa yang kena.Bukannya aku tak sudi bukan pula aku tak cinta kerana sayangkan umno maka aku berdoa agar ia diawetkan supaya jasa umno akan dapat dilihat secara zahir seperti mana papan-papan tanda projek kerajaan.
Do you want paklah?...nooooooooooo
Do you want najib?...noooooooooooo
itu enggak ini enggak abis maunya apa? lu fikrla sendiri